qui ho signa

Nascut el 1980. Llicenciat en Sociologia (UAB, 2005) i Màster en Estudis Territorials i de la Població (UAB, 2010). Amb moltes altres titulacions i cursos per omplir currículum: CAP, Director de Lleure, alemany i anglès nivell B2, gestió de projectes, etc.

Periodista de vocació, malgrat ho desenvolupés de forma tardana. Vaig impulsar i participar activament de L’Eixida durant la seva existència (2006-2010). He col·laborat esporàdicament amb L’Accent i La Directa.

Les experiències laborals van des del treball administratiu fins a la feina de monitor i coordinador de casa de colònies, passant per enquestador o professor d’anglès, entre d’altres. Els contractes també han circulat des dels indefinits fins als d’ETT. Per norma general, no em cauen els anells.

Del setembre de 2010 al maig de 2011 vaig viatjar per Sud Amèrica visitant Veneçuela, Colòmbia, Equador, Perú, Bolívia, Xile, Argentina i Uruguai. Aquest viatge va suposar el naixement d’aquest blog. Un cop tornat a la terra, n’he escrit un llibre que té previst sortir publicat el setembre de 2012, de la mà de Tigre de Paper | Edicions.

Actualment treballant amb contracte indefinit: sí, encara n’existeixen, tu…

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: